2012
Testování vybraných dovedností žáků v chemii
TRNOVÁ, EvaZákladní údaje
Originální název
Testování vybraných dovedností žáků v chemii
Název česky
Testování vybraných dovedností žáků v chemii
Název anglicky
Testing of Selected Students Skills in Chemistry
Autoři
TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Trnava, Aktuálne trendy vo vyučovaní prírodných vied, od s. 166 - 171, 6 s. 2012
Nakladatel
Trnavská univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/12:00057975
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-8082-541-6
Klíčová slova česky
hodnocení; přírodovědné kompetence; dovednosti žáků
Klíčová slova anglicky
assessment; science compentency; students skills
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 3. 4. 2013 21:33, doc. RNDr. Eva Trnová, PhD.
V originále
Dovednosti žáků a hodnocení jejich úrovně byly vždy diskutovanou otázkou. Představujeme ukázku testu, ve kterém jsme testovali dovednosti žáků v oblasti chemie a dílčí výsledky tohoto testu. Prezentované výsledky byly získány v rámci výzkumného projektu GAČR "Dovednosti žáků v biologii, geografii a chemii: výzkum zamýšleného, realizovaného a osvojeného kurikula na počátku implementace kurikulární reformy", jehož cílem je zjistit úroveň vybraných dovedností v klíčových obdobích vzdělávání na konci pátého a devátého ročníku, ve 3. ročníku čtyřletého gymnázia a septimě osmiletého gymnázia.
Anglicky
Students skills and assessment of their level have always been a discussed issue. We are presenting a sample test in our contribution, where we have tested students skills in chemistry and we are presenting the results of this test. Reported data were obtained within a research project GACR "Students skills in biology, geography and chemistry: research on intended, realized and acquired curriculum in curricular reform implementation phase", dealing with skills of students in the 9th grade of lower secondary schools.
Návaznosti
GAP407/10/0514, projekt VaV |
|