D 2012

Testování vybraných dovedností žáků v chemii

TRNOVÁ, Eva

Základní údaje

Originální název

Testování vybraných dovedností žáků v chemii

Název česky

Testování vybraných dovedností žáků v chemii

Název anglicky

Testing of Selected Students Skills in Chemistry

Autoři

TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Trnava, Aktuálne trendy vo vyučovaní prírodných vied, od s. 166 - 171, 6 s. 2012

Nakladatel

Trnavská univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/12:00057975

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-8082-541-6

Klíčová slova česky

hodnocení; přírodovědné kompetence; dovednosti žáků

Klíčová slova anglicky

assessment; science compentency; students skills

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 3. 4. 2013 21:33, doc. RNDr. Eva Trnová, PhD.

Anotace

V originále

Dovednosti žáků a hodnocení jejich úrovně byly vždy diskutovanou otázkou. Představujeme ukázku testu, ve kterém jsme testovali dovednosti žáků v oblasti chemie a dílčí výsledky tohoto testu. Prezentované výsledky byly získány v rámci výzkumného projektu GAČR "Dovednosti žáků v biologii, geografii a chemii: výzkum zamýšleného, realizovaného a osvojeného kurikula na počátku implementace kurikulární reformy", jehož cílem je zjistit úroveň vybraných dovedností v klíčových obdobích vzdělávání na konci pátého a devátého ročníku, ve 3. ročníku čtyřletého gymnázia a septimě osmiletého gymnázia.

Anglicky

Students skills and assessment of their level have always been a discussed issue. We are presenting a sample test in our contribution, where we have tested students skills in chemistry and we are presenting the results of this test. Reported data were obtained within a research project GACR "Students skills in biology, geography and chemistry: research on intended, realized and acquired curriculum in curricular reform implementation phase", dealing with skills of students in the 9th grade of lower secondary schools.

Návaznosti

GAP407/10/0514, projekt VaV
Název: Dovednosti žáků v biologii, geografii a chemii: výzkum zamýšleného, realizovaného a osvojeného kurikula na počátku implementace kurikulární reformy
Investor: Grantová agentura ČR, Dovednosti žáků v biologii, geografii a chemii: výzkum zamýšleného, realizovaného a osvojeného kurikula na počátku implementace kurikulární reformy

Přiložené soubory

Testovani_vybranych_dovednosti_zaku_v_chemii.docx
Požádat o autorskou verzi souboru