TRNOVÁ, Eva. Testování vybraných dovedností žáků v chemii. In doc. Ing. Ján Reguli, CSc. Aktuálne trendy vo vyučovaní prírodných vied. Trnava: Trnavská univerzita, 2012, s. 166 - 171. ISBN 978-80-8082-541-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Testování vybraných dovedností žáků v chemii
Název česky Testování vybraných dovedností žáků v chemii
Název anglicky Testing of Selected Students Skills in Chemistry
Autoři TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Trnava, Aktuálne trendy vo vyučovaní prírodných vied, od s. 166 - 171, 6 s. 2012.
Nakladatel Trnavská univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00057975
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-8082-541-6
Klíčová slova česky hodnocení; přírodovědné kompetence; dovednosti žáků
Klíčová slova anglicky assessment; science compentency; students skills
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. RNDr. Eva Trnová, PhD., učo 26136. Změněno: 3. 4. 2013 21:33.
Anotace
Dovednosti žáků a hodnocení jejich úrovně byly vždy diskutovanou otázkou. Představujeme ukázku testu, ve kterém jsme testovali dovednosti žáků v oblasti chemie a dílčí výsledky tohoto testu. Prezentované výsledky byly získány v rámci výzkumného projektu GAČR "Dovednosti žáků v biologii, geografii a chemii: výzkum zamýšleného, realizovaného a osvojeného kurikula na počátku implementace kurikulární reformy", jehož cílem je zjistit úroveň vybraných dovedností v klíčových obdobích vzdělávání na konci pátého a devátého ročníku, ve 3. ročníku čtyřletého gymnázia a septimě osmiletého gymnázia.
Anotace anglicky
Students skills and assessment of their level have always been a discussed issue. We are presenting a sample test in our contribution, where we have tested students skills in chemistry and we are presenting the results of this test. Reported data were obtained within a research project GACR "Students skills in biology, geography and chemistry: research on intended, realized and acquired curriculum in curricular reform implementation phase", dealing with skills of students in the 9th grade of lower secondary schools.
Návaznosti
GAP407/10/0514, projekt VaVNázev: Dovednosti žáků v biologii, geografii a chemii: výzkum zamýšleného, realizovaného a osvojeného kurikula na počátku implementace kurikulární reformy
Investor: Grantová agentura ČR, Dovednosti žáků v biologii, geografii a chemii: výzkum zamýšleného, realizovaného a osvojeného kurikula na počátku implementace kurikulární reformy
VytisknoutZobrazeno: 22. 7. 2024 08:38