c 2012

Interaktivní algoritmy pro výuku vybraných témat akutní medicíny

ŠTOURAČ, Petr

Základní údaje

Originální název

Interaktivní algoritmy pro výuku vybraných témat akutní medicíny

Autoři

Vydání

12.5.2012. Brno, Portál MEFANET, 2012

Další údaje

Typ výsledku

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

ISSN

Klíčová slova česky

interaktivní algoritmy, AKUTNĚ.CZ, portál

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 6. 1. 2013 19:36, doc. MUDr. Martina Kosinová, Ph.D., FESAIC

Anotace

V originále

Algoritmizace a procesní řízení léčebného procesu se s rozvojem systémů řízení kvality a vyhodnocování vlastní kvality péče stává hitem současnosti. Je zřejmé, že procesně myslící lékař dokáže na náhle vzniklé situace, jimiž se akutní medicína hemží, reagovat efektivněji, rychleji a ekonomičtěji. Webový portál AKUTNE.CZ se prostřednictvím interaktivních výukových algoritmů snaží o simulaci rozhodovacího procesu u akutního pacienta. Jednoznačným cílem je, aby si student uchoval v paměti správné postupy vedoucí k řešení akutních situací. Obsahem tohoto souborného díla je 22 algoritmů v českém i anglickém jazyce, ve kterých jsou interaktivní formou zpracována témata akutní medicíny, a to od přednemocniční péče až po péči vysoce specializovanou ve formě nemocniční péče o kriticky nemocné.