2012
Interaktivní algoritmy pro výuku vybraných témat akutní medicíny
ŠTOURAČ, PetrZákladní údaje
Originální název
Interaktivní algoritmy pro výuku vybraných témat akutní medicíny
Autoři
Vydání
12.5.2012. Brno, Portál MEFANET, 2012
Další údaje
Typ výsledku
Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
ISSN
Klíčová slova česky
interaktivní algoritmy, AKUTNĚ.CZ, portál
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 6. 1. 2013 19:36, doc. MUDr. Martina Kosinová, Ph.D., FESAIC
Anotace
V originále
Algoritmizace a procesní řízení léčebného procesu se s rozvojem systémů řízení kvality a vyhodnocování vlastní kvality péče stává hitem současnosti. Je zřejmé, že procesně myslící lékař dokáže na náhle vzniklé situace, jimiž se akutní medicína hemží, reagovat efektivněji, rychleji a ekonomičtěji. Webový portál AKUTNE.CZ se prostřednictvím interaktivních výukových algoritmů snaží o simulaci rozhodovacího procesu u akutního pacienta. Jednoznačným cílem je, aby si student uchoval v paměti správné postupy vedoucí k řešení akutních situací. Obsahem tohoto souborného díla je 22 algoritmů v českém i anglickém jazyce, ve kterých jsou interaktivní formou zpracována témata akutní medicíny, a to od přednemocniční péče až po péči vysoce specializovanou ve formě nemocniční péče o kriticky nemocné.