HRICOVÁ, Lenka a Lenka DOLEŽALOVÁ. Specifika přístupu k dětem se sluchovým postižením a dětem s hluchoslepotou. In Bartoňová, M., Bytešníková, I. et al. Předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Preschool Education of Children with Special Educational Needs. 1. vyd. Brno: MU, 2012, s. 131-158. ISBN 978-80-210-6044-9. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1080894, author = {Hricová, Lenka and Doležalová, Lenka}, address = {Brno}, booktitle = {Bartoňová, M., Bytešníková, I. et al. Předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Preschool Education of Children with Special Educational Needs}, edition = {1.}, keywords = {child with hearing impairment; child with deafblindness; preschool education; Framework Educational Programme for Preschool Education; nursery school for hearing impaired; inclusive education; counseling centre; parents; hearing aids; cochlear implant}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6044-9}, pages = {131-158}, publisher = {MU}, title = {Specifika přístupu k dětem se sluchovým postižením a dětem s hluchoslepotou}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1080894 AU - Hricová, Lenka - Doležalová, Lenka PY - 2012 TI - Specifika přístupu k dětem se sluchovým postižením a dětem s hluchoslepotou VL - Neuveden PB - MU CY - Brno SN - 9788021060449 KW - child with hearing impairment KW - child with deafblindness KW - preschool education KW - Framework Educational Programme for Preschool Education KW - nursery school for hearing impaired KW - inclusive education KW - counseling centre KW - parents KW - hearing aids KW - cochlear implant N2 - Kapitola je zaměřena na výchovu a vzdělávání dětí se sluchovým postižením a dětí s hluchoslepotou v předškolním věku. Blíže jsou charakterizovány náplň práce speciálně pedagogického centra pro sluchově postižené, speciálně pedagogického centra pro zrakově postižené a mateřské školy pro sluchově postižené. V závěru textu je uveden konkrétní příklad dítěte s hluchoslepotou. Cílem textu je poukázat na význam a specifika vzdělávání dětí se sluchovým postižením a dětí s hluchoslepotou v předškolním věku s ohledem na typ a stupeň postižení a možnosti komunikace. ER -
HRICOVÁ, Lenka a Lenka DOLEŽALOVÁ. Specifika přístupu k dětem se sluchovým postižením a dětem s hluchoslepotou. In \textit{Bartoňová, M., Bytešníková, I. et al. Předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Preschool Education of Children with Special Educational Needs}. 1. vyd. Brno: MU, 2012, s.~131-158. ISBN~978-80-210-6044-9.
|