C 2012

Analýza stavu inkluze žáků s lehkým mentálním postižením v základním vzdělávání

BARTOŇOVÁ, Miroslava

Základní údaje

Originální název

Analýza stavu inkluze žáků s lehkým mentálním postižením v základním vzdělávání

Název česky

Analýza stavu inkluze žáků s lehkým mentálním postižením v základním vzdělávání

Název anglicky

Analysis of Inclusion of Pupils with Mild Intellectual Disabilities in Compulsory Education

Autoři

BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VI. Education of Pupils with Special Education Needs VI. od s. 191-207, 17 s. 2012

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/12:00062838

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-235-2

Klíčová slova česky

vzdělávání inkluze pedagog žák s lehkým mentálním postižením kvantitativní výzkum dotazník školní prostředí

Klíčová slova anglicky

education inclusion teacher pupil with mild mental disabilities quanititative research depth interview school environment

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 23. 2. 2013 12:38, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.

Anotace

V originále

Kapitola prezentuje kvantitativní výzkumné šetření zaměřené na analýzu inkluzivního vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. Cílem výzkumného šetření bylo popsat faktory a podpůrná opatření, ovlivňující proces inkluze žáků s lehkým mentálním postižením v základních školách v České republice.

Anglicky

The article presents qualitative research focused on an analysis of inclusion of pupils with mild mental disabilities. The aim of the research was to describe factors and support measures, affecting the process of integration inclusion of pupils with mild mental disabilities in primary school in the Czech republic.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání

Přiložené soubory

mono_vitkova_bartonova_VI_VZ_2013.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru