2012
Analýza stavu inkluze žáků s lehkým mentálním postižením v základním vzdělávání
BARTOŇOVÁ, MiroslavaZákladní údaje
Originální název
Analýza stavu inkluze žáků s lehkým mentálním postižením v základním vzdělávání
Název česky
Analýza stavu inkluze žáků s lehkým mentálním postižením v základním vzdělávání
Název anglicky
Analysis of Inclusion of Pupils with Mild Intellectual Disabilities in Compulsory Education
Autoři
BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VI. Education of Pupils with Special Education Needs VI. od s. 191-207, 17 s. 2012
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/12:00062838
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-235-2
Klíčová slova česky
vzdělávání inkluze pedagog žák s lehkým mentálním postižením kvantitativní výzkum dotazník školní prostředí
Klíčová slova anglicky
education inclusion teacher pupil with mild mental disabilities quanititative research depth interview school environment
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 23. 2. 2013 12:38, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
V originále
Kapitola prezentuje kvantitativní výzkumné šetření zaměřené na analýzu inkluzivního vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. Cílem výzkumného šetření bylo popsat faktory a podpůrná opatření, ovlivňující proces inkluze žáků s lehkým mentálním postižením v základních školách v České republice.
Anglicky
The article presents qualitative research focused on an analysis of inclusion of pupils with mild mental disabilities. The aim of the research was to describe factors and support measures, affecting the process of integration inclusion of pupils with mild mental disabilities in primary school in the Czech republic.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|