VOJTOVÁ, Věra a Petr FUČÍK. At-Risk Children’s Attitudes Towards the Quality of School Life. In Visser, J., Daniels, H., Cole, T. Transforming Troubled Lives: Strategies and Interventions for Children with Social, Emotional and Behavioural Difficulties. International Perspectives on Inclusive Education. 1. vyd. Bingley: Emerald Group Publishing Limited, 2012, s. 19-37. ISBN 978-1-78052-710-9. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1108/S1479-3636(2012)0000002005.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název At-Risk Children’s Attitudes Towards the Quality of School Life
Název česky Postoje žáků v riziku ke kvalitě života školy
Autoři VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí) a Petr FUČÍK (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Bingley, Transforming Troubled Lives: Strategies and Interventions for Children with Social, Emotional and Behavioural Difficulties. International Perspectives on Inclusive Education, od s. 19-37, 19 s. 2012.
Nakladatel Emerald Group Publishing Limited
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Velká Británie a Severní Irsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00067643
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-1-78052-710-9
ISSN 1479-3636
Doi http://dx.doi.org/10.1108/S1479-3636(2012)0000002005
UT WoS 000320617900003
Klíčová slova česky kvallita školního života; riziko vyloučení; dítě v riziku; porucha chování; škola pro všechny; inkluzivní vzdělávání; koncept kvality života; výzkum.
Klíčová slova anglicky quality of school life; risk of exclusion; at risk children; behaviour disorder; school for all; inclusive education; quality of life concept; research
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 13. 3. 2019 08:09.
Anotace
This article presents a pedagogical tool for investigating at-risk childrens attitudes towards the quality of school life. It has been developed from the questionnaire originally by Williams, Batten (1981); Binkley, Rust, Williams (1996); Dinkes, Forrest, Lin-Kelly (2007).
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 18. 7. 2024 05:57