2012
At-Risk Children’s Attitudes Towards the Quality of School Life
VOJTOVÁ, Věra a Petr FUČÍKZákladní údaje
Originální název
At-Risk Children’s Attitudes Towards the Quality of School Life
Název česky
Postoje žáků v riziku ke kvalitě života školy
Autoři
VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí) a Petr FUČÍK (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Bingley, Transforming Troubled Lives: Strategies and Interventions for Children with Social, Emotional and Behavioural Difficulties. International Perspectives on Inclusive Education, od s. 19-37, 19 s. 2012
Nakladatel
Emerald Group Publishing Limited
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Velká Británie a Severní Irsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/12:00067643
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-1-78052-710-9
ISSN
UT WoS
000320617900003
Klíčová slova česky
kvallita školního života; riziko vyloučení; dítě v riziku; porucha chování; škola pro všechny; inkluzivní vzdělávání; koncept kvality života; výzkum.
Klíčová slova anglicky
quality of school life; risk of exclusion; at risk children; behaviour disorder; school for all; inclusive education; quality of life concept; research
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 13. 3. 2019 08:09, Dana Nesnídalová
Anotace
V originále
This article presents a pedagogical tool for investigating at-risk childrens attitudes towards the quality of school life. It has been developed from the questionnaire originally by Williams, Batten (1981); Binkley, Rust, Williams (1996); Dinkes, Forrest, Lin-Kelly (2007).
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|