Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1083425, author = {Vítková, Marie and Bednarska, Danuta}, address = {Brno}, booktitle = {Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs.}, edition = {první}, editor = {Vítková, M., Friedmann, Z. (eds.)}, keywords = {pupils with intellectual disabilities; pupils with multiple disabilities; Good Start method}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5941-2}, pages = {562-591}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Využití modifikované Metody dobrého startu u žáků v základní škole speciální}, year = {2012} }
TY - JOUR ID - 1083425 AU - Vítková, Marie - Bednarska, Danuta PY - 2012 TI - Využití modifikované Metody dobrého startu u žáků v základní škole speciální PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021059412 KW - pupils with intellectual disabilities KW - pupils with multiple disabilities KW - Good Start method N2 - V příspěvku je představena Metoda dobrého startu tentokrát v netradičním pojetí s využitím u žáků s mentálním postižením a souběžným postižením více vadami. V úvodu je metoda charakterizovaná, jsou popsány její zásady a cíle, pozornost je věnována zejména struktuře cvičení a její modifikaci. Ve výzkumném projektu jsou charakterizováni čtyři žáci ze základní školy speciální, kteří pracují již delší dobu pod MDS. Popsáno je pět lekcí, které absolvovali a v závěru je uvedeno jejich vyhodnocení, doplněné obrazovou přílohou realizovaných aktivit. ER -
VÍTKOVÁ, Marie a Danuta BEDNARSKA. Využití modifikované Metody dobrého startu u žáků v základní škole speciální. In Vítková, M., Friedmann, Z. (eds.). \textit{Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs.}. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s.~562-591. ISBN~978-80-210-5941-2.
|