Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1083461, author = {Vítková, Marie}, address = {Brno}, booktitle = {Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I.}, edition = {1.}, editor = {Opatřilová, D., Vítková, M. et al.}, keywords = {pupil with profound impairment; education; support; therapy; care; mainstream primary school}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5995-5}, pages = {43-54}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Strategie přístupů ke vzdělávání žáků s těžkým postižením v základní škole hlavního vzdělávacího proudu}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1083461 AU - Vítková, Marie PY - 2012 TI - Strategie přístupů ke vzdělávání žáků s těžkým postižením v základní škole hlavního vzdělávacího proudu VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021059955 KW - pupil with profound impairment KW - education KW - support KW - therapy KW - care KW - mainstream primary school N2 - Kapitola se zabývá problematikou vzdělávání žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami. V kapitole je analyzována mezinárodní klasifikace funkčních schopností, postižení a zdraví (ICF), charakterizován okruh osob s těžkým postižením a vysvětleny pojmy péče, terapie, podpora a vzdělávání, používané u žáků s těžkým postižením. V závěru je uveden příklad skupinové integrace žáků s těžkým postižením v základní škole. ER -
VÍTKOVÁ, Marie. Strategie přístupů ke vzdělávání žáků s těžkým postižením v základní škole hlavního vzdělávacího proudu. In Opatřilová, D., Vítková, M. et al. \textit{Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I.}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s.~43-54. ISBN~978-80-210-5995-5.
|