ČERNÝ, Michal. Marketing: souhrnná skripta pro kurz. Brno: UZS ČR, 2012, 57 s.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketing: souhrnná skripta pro kurz
Název česky Marketing: souhrnná skripta pro kurz
Název anglicky Marketing: Comprehensive textbook for the course
Autoři ČERNÝ, Michal.
Vydání Brno, 57 s. 2012.
Nakladatel UZS ČR
Další údaje
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky marketing; 4P; 9P; marketingový mix; strategie; web marketing; gamifikace
Klíčová slova anglicky marketing; 4P; 9P; marketing mix; strategie; web marketing; gamifikacion
Změnil Změnila: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D., učo 6795. Změněno: 21. 2. 2013 15:04.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 05:59