k 2012

Challenging Literacy At-Risk Children at School for All.

VOJTOVÁ, Věra

Základní údaje

Originální název

Challenging Literacy At-Risk Children at School for All.

Název česky

Podpora gramotnosti u dětí v riziku ve škole pro všechny

Autoři

Vydání

World Literacy Summit: Powerty-Literacy-Future. World Literacy Foundation ABN, 2012

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Velká Británie a Severní Irsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

gramotnost; sociální znevýhodnění; speciální vzdělávací potřeby; děti v riziku; vylučování ze školy; evaluace; výzkum;

Klíčová slova anglicky

literacy; social disadvantage; special needs in education; At-risk children; school drop out;

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 15. 3. 2013 12:34, doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.

Anotace

V originále

Prezentací výstupů z výzkumu autoři poukázali na korelaci mezi neúspěchem ve školní práci, nízkou gramotností a rizikem vývoje problémů v chování.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání

Přiložené soubory

Challenging_Literacy.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru
Call_for_papers_form_Vojtova.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru