CHOLASTOVÁ, Jitka. Od modelu ke vzdělávací praxi. In Tvůrčí psaní v literární výchově jako nástroj poznávání. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 19-36. ISBN 978-80-210-6121-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Od modelu ke vzdělávací praxi
Název anglicky From the model to the educational practice
Autoři CHOLASTOVÁ, Jitka (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Tvůrčí psaní v literární výchově jako nástroj poznávání, od s. 19-36, 18 s. 2012.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor Písemnictví, masmedia, audiovize
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14210/12:00063328
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-210-6121-7
Klíčová slova česky tvůrčí psaní; kreativita
Klíčová slova anglicky creative writing; creativity
Štítky rivok
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 11. 4. 2013 23:08.
Anotace
V kapitole je tvůrčí psaní uvedeno do kontextu vzdělávací praxe. Prostřednictvím analýzy základních kurikulárních dokumentů pro jednotlivé stupně vzdělávání (tzv. Rámcové vzdělávací programy) se zde ukazuje, že tvůrčí psaní je vhodným nástrojem probíhající reformy českého školství a je v souladu s moderními pedagogickými trendy. Pozornost je věnována osobě lektora tvůrčího psaní, jednotlivým fázím plánování a realizace lekce či kursu tvůrčího psaní a také hodnocení práce studentů.
Anotace anglicky
In this chapter creative writing has been put into the context of educational practice. An analysis of basic curricular documents for individual levels of education (Framework Educational Programmes) shows that creative writing is a suitable instrument of the current reform of the Czech school system and that it is in accordance with modern teaching trends. Attention has been paid to a creative writing teacher, to individual stages of planning and realization of lessons or creative writing courses and also to the assessment of students' works.
VytisknoutZobrazeno: 18. 7. 2024 23:19