2012
Towards Inclusive Society through Education and Support. Durch Bildung und Förderung zu einer inklusiven Gesellschaft.
PROCHÁZKOVÁ, Lucie a Karel PANČOCHAZákladní údaje
Originální název
Towards Inclusive Society through Education and Support. Durch Bildung und Förderung zu einer inklusiven Gesellschaft.
Název anglicky
Towards Inclusive Society through Education and Support. Durch Bildung und Förderung zu einer inklusiven Gesellschaft.
Autoři
Vydání
1. vyd. Brno, 172 s. 2012
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
němčina
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-6107-1
Klíčová slova česky
vzdělávání; podpora; jedinci s postižením; žáci se speciálními vzdělávacími potřebami; inkluze; pracovní a sociální kompetence; mentální postižení; poradenství
Klíčová slova anglicky
education; support; individuals with disability; pupils with SEN; inclusion; work and social competences; intellectual disability; consulting
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 12. 3. 2013 10:59, Mgr. Martina Dvořáková
V originále
Dieses Buch konzentiert sich an die Förderung von Schülern mit sonderpädagogischem Förderbedarf und von jungem Menschen mit Behinderung bei der Bildung, Eingliederung in den Arbeitsprozess und in die Gesellschaft. Die einzelnen Kapiteln (in deutscher oder englischer Sprache) präsentieren Teilergebnisse aus Forschungen aus drei Ländern. Die Aufmerksamkeit ist folgenden Bereichen gewidmet: Bildung, Förderung bei der Berufswahl, Berufsbildung, Erwerb von Kompetenzen, Berufsberatung und Unterstützung am Arbeitsmarkt.
Česky
Monografie je zaměřena na podporu žáků se speciálními potřebami a mladých lidí s postižením při vzdělávání, začleňování do pracovního procesu a do společnosti. Jednotlivé kapitoly, které jsou publikovány v německém nebo anglickém jazyku, se dotýkají vzdělávání a podpory jedinců od školního věku až po ranou dospělost a prezentují výsledky dílčích výzkumů ze tří zemí. Pozornost je věnována vzdělávání, podpoře při volbě profese a profesnímu vzdělávání, dále důležitosti osvojování kompetencí a příkladům z praxe, kde k tomu dochází, a oblasti profesního poradenství a podpoře při začleňování na trh práce.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|