BARTOŇOVÁ, Miroslava, Pavla PITNEROVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Lenka DOLEŽALOVÁ, Jiřina KLENKOVÁ, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Dagmar PŘINOSILOVÁ, Petra RÖDEROVÁ, Marie VÍTKOVÁ and Věra VOJTOVÁ. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole (Strategy for the Education of Pupils with Special Educational Needs in High School). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 221 pp. ISBN 978-80-210-6001-2. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@misc{1085351, author = {Bartoňová, Miroslava and Pitnerová, Pavla and Bočková, Barbora and Doležalová, Lenka and Klenková, Jiřina and Procházková, Lucie and Přinosilová, Dagmar and Röderová, Petra and Vítková, Marie and Vojtová, Věra}, address = {Brno}, edition = {1. vyd.}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6001-2}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole}, year = {2012} }
TY - GEN ID - 1085351 AU - Bartoňová, Miroslava - Pitnerová, Pavla - Bočková, Barbora - Doležalová, Lenka - Klenková, Jiřina - Procházková, Lucie - Přinosilová, Dagmar - Röderová, Petra - Vítková, Marie - Vojtová, Věra PY - 2012 TI - Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole VL - neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021060012 N2 - Kniha poskytuje základní informace z oblasti výchovy a vzdělávání osob s postižením či znevýhodněním. Cílem je pomoci budoucím středoškolským učitelům a seznámit je se speciálními potřebami těchto žáků a pochopit strategie, které jim pomáhají učební proces zvládnout. Text je členěn do kapitol se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami; možnosti speciálně pedagogické podpory těmto žákům a jejich učitelům; úloha diagnostiky v procesu profesní orientace žáka se zdravotním postižením; vliv tělesného, zrakového, sluchového postižení nebo narušené komunikační schopnosti na vzdělávání; přístupy k žákům se specifickými poruchami učení a specifika dospělých osob s dyslexií a jejich profesní život; žáci s problémy v chování nebo v riziku poruch chování. ER -
BARTOŇOVÁ, Miroslava, Pavla PITNEROVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Lenka DOLEŽALOVÁ, Jiřina KLENKOVÁ, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Dagmar PŘINOSILOVÁ, Petra RÖDEROVÁ, Marie VÍTKOVÁ and Věra VOJTOVÁ. \textit{Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole (Strategy for the Education of Pupils with Special Educational Needs in High School)}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 221 pp. ISBN~978-80-210-6001-2.
|