Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1085650, author = {Vítková, Marie and Mikušková, Pavla}, booktitle = {Vítková, M., Friedmann, Z. (eds.). Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs.}, keywords = {student with physical disability; student with accompanying intellectual disability; school educational programme; study programme Manufacturer of Wicker}, language = {cze}, isbn = {978-80-7315-231-4}, title = {Školní vzdělávací program pro obor vzdělání Zpracovatel přírodních pletiv}, year = {2012} }
TY - CONF ID - 1085650 AU - Vítková, Marie - Mikušková, Pavla PY - 2012 TI - Školní vzdělávací program pro obor vzdělání Zpracovatel přírodních pletiv SN - 9788073152314 KW - student with physical disability KW - student with accompanying intellectual disability KW - school educational programme KW - study programme Manufacturer of Wicker N2 - V příspěvku je zpracováno téma vytváření školního vzdělávacího programu pro žáky střední školy s tělesným postižením pro obor vzdělání Zpracovatel přírodních pletiv. V textu je ukázáno, že atraktivnost připravovaných výukových textů může být podstatně zvýšena využitím informačních a komunikačních prostředků ve výuce. Takový výukový materiál není nikdy uzavřen jako klasická kniha, může být aktuálně pozměněn, a tím odpovídat potřebám žáků, kteří ho mohou spoluvytvářet a učit se prezentovat svoji práci. Ve výzkumném projektu je představen výukový portál, určený pro obor kategorie E, tříletý obor vzdělání Zpracovatel přírodních pletiv. ER -
VÍTKOVÁ, Marie a Pavla MIKUŠKOVÁ. Školní vzdělávací program pro obor vzdělání Zpracovatel přírodních pletiv. In \textit{Vítková, M., Friedmann, Z. (eds.). Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs.}. 2012. ISBN~978-80-7315-231-4.
|