Rodičovské identifikace nadání dítěte a možnosti institucionální podpory při jejich rozhodování
STŘELEC, Stanislav. Rodičovské identifikace nadání dítěte a možnosti institucionální podpory při jejich rozhodování. 2012. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Rodičovské identifikace nadání dítěte a možnosti institucionální podpory při jejich rozhodování |
Název anglicky | Parents’ identifications of child’s gift and possibilities of institutional support during their decisions |
Autoři | STŘELEC, Stanislav. |
Vydání | 2012. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Konferenční abstrakt |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | výzkumné nálezy; nadané dítě; rodiče; identifikace nadání; postoje rodičů; institucionální podpora |
Klíčová slova anglicky | research findings; gifted child; parents; identification of gift; parents’ attitudes; institutional support |
Změnil | Změnil: doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc., učo 211. Změněno: 10. 2. 2013 15:18. |
Anotace |
---|
Rodiče patří k prvním činitelům, kteří se setkávají s netypickými projevy u svých nadaných dětí. Tento jev provázejí různé podoby rodičovských reakcí. Jaké způsoby kvalifikované institucionální podpory mohou rodiče v těchto situacích očekávat? Na tuto a další související otázky hledá odpověď náš příspěvek, který je součástí řešení Výzkumného záměru PdF MU Brno MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. |
Anotace anglicky |
---|
Parents are considered to be first factors which meet with atypical manifestations by their gifted children. This occurence is accompanied by various kinds of parents’ responses. What kinds of qualified institutional support can parents expect in such situations? The answer to this and subsequent questions can be found in our paper, which is a part of Faculty of Education’s Research Intent MSM0021622443 Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 24. 7. 2024 18:23