p 2012

Multisensoriální přístup jako vhodná intervence u dyslektických žáků

DOHNALOVÁ, Šárka

Základní údaje

Originální název

Multisensoriální přístup jako vhodná intervence u dyslektických žáků

Název česky

Multisensoriální přístup jako vhodná intervence u dyslektických žáků

Název anglicky

Multisensory approach as a suitable intervention in dyslexic learners

Vydání

Daltonská konference, Galanta, 2012

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Klíčová slova česky

dyslektický žák, smysly, mnohasmyslový přístup, učení se

Klíčová slova anglicky

dyslexic learner, senses, multisensory approach, learning
Změněno: 13. 2. 2013 14:29, Mgr. Bc. Šárka Dohnalová

Anotace

V originále

Přednáška se zaměřuje na dyslektické žáky v hodině cizího jazyka a možnosti nápravy některých obtíží pomocí multisensoriálního přístupu.

Anglicky

The lecture focuses on dyslexic learners in an EFL class and the possibilities of positive intervention via multisensory approach