2012
Multisensoriální přístup jako vhodná intervence u dyslektických žáků
DOHNALOVÁ, ŠárkaZákladní údaje
Originální název
Multisensoriální přístup jako vhodná intervence u dyslektických žáků
Název česky
Multisensoriální přístup jako vhodná intervence u dyslektických žáků
Název anglicky
Multisensory approach as a suitable intervention in dyslexic learners
Autoři
Vydání
Daltonská konference, Galanta, 2012
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Klíčová slova česky
dyslektický žák, smysly, mnohasmyslový přístup, učení se
Klíčová slova anglicky
dyslexic learner, senses, multisensory approach, learning
Změněno: 13. 2. 2013 14:29, Mgr. Bc. Šárka Dohnalová
V originále
Přednáška se zaměřuje na dyslektické žáky v hodině cizího jazyka a možnosti nápravy některých obtíží pomocí multisensoriálního přístupu.
Anglicky
The lecture focuses on dyslexic learners in an EFL class and the possibilities of positive intervention via multisensory approach