J 2012

Doučování romských dětí z pohledu studentů Masarykovy univerzity

ŠTĚPAŘOVÁ, Ema

Základní údaje

Originální název

Doučování romských dětí z pohledu studentů Masarykovy univerzity

Název anglicky

Tutoring Roma children from the perspective of students of Masaryk University

Autoři

ŠTĚPAŘOVÁ, Ema

Vydání

Prevence, Praha, Život bez závislostí, Coolish Press, 2012, 1214-8717

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

vzdělávání; doučování; romský žák; romská rodina

Klíčová slova anglicky

education; tutoring; student Roma; Romani family
Změněno: 24. 2. 2013 19:14, Mgr. Ema Štěpařová, Ph.D.

Anotace

V originále

Text popisuje doučování romských dětí a je zajímavou ukázkou z praxe, která může nabídnout další alternativu k otázce vzdělávání romských dětí. Projekt Domácí učitel je inspirující a přínosný pro obě strany dyadického setkání dvou lidí. V článku jsou zaznamenány i výpovědi informantů - doučovatelů, vzniklé v rámci několika výzumných šetření zaměřených na evaluaci projektu.

Anglicky

The text describes the tutoring of Roma children and is an interesting example of a practice that can offer another alternative to the question of the education of Roma children. Project Home is an inspiring teacher and beneficial for both parties dyadic encounter between two people. The article noted the testimony of informants - doučovatelů, resulting in several výzumných investigation focused on the evaluation of the project.

Návaznosti

CZ.1.07/1.2.00/08.0118, interní kód MU
Název: Zvyšování studijních a profesních perspektiv dětí a mládeže ze sociálně znevýhodněného prostředí (Akronym: Integrace znevýhodněných skupin)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Zvyšování studijních a profesních perspektiv dětí a mládeže ze sociálně znevýhodněného prostředí, 1.2. Rovné příležitosti dětí a žáků, včetně dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami