2012
Connectivism in Science and Technology Education with Emphasis on International Cooperation
TRNOVÁ, Eva a Josef TRNAZákladní údaje
Originální název
Connectivism in Science and Technology Education with Emphasis on International Cooperation
Název česky
Konektivismus v přírodovědném a technickém vzdělávání se zaměřením na mezinárodní spolupráci
Autoři
TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) a Josef TRNA (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Journal of Social Sciences, USA, New York, Science Publications, 2012, 1549-3652
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Spojené státy
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/12:00063767
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
konektivismus; kooperativní akční výzkum podporovaný ICT; mezinárodní spolupráce; přírodovědné a technické vzdělávání
Klíčová slova anglicky
connectivism; cooperative action research based on ICT; international cooperation; science and technology education
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 27. 2. 2017 08:44, doc. RNDr. Eva Trnová, PhD.
V originále
The study presents design-based research results of the connectivistic influence on science and technology education with the emphasis on an international cooperation among teachers and students from different countries. This study presents a research which is focussed on the following issues and outcomes: identification of connectivistic factors and their influence on science and technology education; creation of connectivistic educational methods; implementation of connectivistic educational methods into teaching/learning and teachers training.
Česky
Studie prezentuje výsledky design-based výzkumu konektivistického vlivu na přírodovědné a technické vzdělávání se zaměřením na mezinárodní spolupráci mezi učiteli a studenty z různých zemí. Tato studie prezentuje výzkum, který je zaměřen na tyto výzkumné otázky a výstupy: identifikace konektivistických faktorů a jejich vliv na přírodovědné a technické vzdělávání; tvorba konektivistických výukových metod; implementace výukových metod do výuky a učitelské přípravy.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|