TŮMA, František. ELTE and reflection on the implementation of structured programmes in the Czech Republic (with emphasis on the bachelor level). In New trends in educating future teachers of English VIII. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název ELTE and reflection on the implementation of structured programmes in the Czech Republic (with emphasis on the bachelor level)
Název česky Vzdělávání učitelů anglického jazyka a zamyšlení se nad implementací strukturovaných programů v ČR (s důrazem na bakalářské studium)
Autoři TŮMA, František (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání New trends in educating future teachers of English VIII, 2012.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00074660
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky vzdělávání učitelů; bakalářské studium; učitelství anglického jazyka
Klíčová slova anglicky teacher education; bachelor programmes; teaching English as a foreign language
Změnil Změnil: doc. Mgr. František Tůma, Ph.D., učo 119281. Změněno: 12. 4. 2015 11:34.
Anotace
The aim of this paper is to present selected outcomes of an analysis of BA and follow-up MA EFL teacher education programmes. Special attention is paid to the position of EFL didactics courses in the BA programmes.
Anotace česky
Cílem příspěvku je představit vybrané výsledky analýzy bakalářských a navazujících magisterských programů připravujících učitele angličtiny jako cizího jazyka. Zvláštní pozornost je věnována pozici kurzů didaktiky anglického jazyka v bakalářském studiu.
Návaznosti
EE2.3.30.0009, projekt VaVNázev: Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci
VytisknoutZobrazeno: 4. 5. 2024 21:18