J 2012

How to motivate science teachers to use science experiments

TRNA, Josef

Základní údaje

Originální název

How to motivate science teachers to use science experiments

Název česky

Jak motivovat učitele k používání přírodovědných experimentů

Autoři

TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Journal of Systemics, Cybernetics and Informatics, Florida, USA, International Institute of Informatics and Systemics, 2012, 1690-4524

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Spojené státy

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14410/12:00063819

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

experimenty; motivace; přírodovědné vzdělávání; příprava učitelů; učitelské profesní dovednosti.

Klíčová slova anglicky

experiments; motivation; science education; teachers’ training; teachers’ professional skills.

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 1. 3. 2013 22:11, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.

Anotace

V originále

This study describes the science teachers’ professional competence to implement science experiments in science education. Used research method is design-based research. The important research result is that an important motivational tool for science teachers is the creation of simple experiments.

Česky

Studie popisuje přírodovědné učitelské profesní kompetence v přírodovědném vzdělávání. Použitou výzkumnou metodou je konstrukční výzkum. Zásadním výstupem výzkumu je skutečnost, že významným motivačním faktorem je tvorba jednoduchého experimentu.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání