Povaha profesního vidění u studentů učitelství anglického jazyka – metodologie výzkumu
MINAŘÍKOVÁ, Eva. Povaha profesního vidění u studentů učitelství anglického jazyka – metodologie výzkumu. In Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky (SKOLA 2012). 2012. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Povaha profesního vidění u studentů učitelství anglického jazyka – metodologie výzkumu |
Název česky | Povaha profesního vidění u studentů učitelství anglického jazyka – metodologie výzkumu |
Název anglicky | The nature of student teachers professional vision - the research methodology |
Autoři | MINAŘÍKOVÁ, Eva. |
Vydání | Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky (SKOLA 2012), 2012. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | video v učitelském vzdělávání; e-learning; kvalitativní obsahová analýza |
Klíčová slova anglicky | video in teacher education; e-learning; qualitative content analysis |
Změnil | Změnila: Mgr. Eva Minaříková, Ph.D., učo 102818. Změněno: 1. 3. 2013 09:43. |
Anotace |
---|
Tato prezentace měla za cíl představit metodologii výzkumu a výzkumný nástroj pro zkoumání profesního vidění studentů učitelství. Hlavní důraz byl kladen na metodu kvalitativní obsahové analýzy a představení kategoriálního systému použitého ve výzkumném projektu. |
Anotace anglicky |
---|
This presentation aimed to introduce the methodology and research instrument for investigating student teachers professional vision. It focused mostly on qualitative content analysis and the introduction of the coding frame used in the research project. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/0883/2011, interní kód MU | Název: Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky (Akronym: SKOLA 2012) |
Investor: Masarykova univerzita, Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 22. 9. 2024 01:05