MINAŘÍKOVÁ, Eva. Povaha profesního vidění u studentů učitelství anglického jazyka – metodologie výzkumu. In Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky (SKOLA 2012). 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Povaha profesního vidění u studentů učitelství anglického jazyka – metodologie výzkumu
Název česky Povaha profesního vidění u studentů učitelství anglického jazyka – metodologie výzkumu
Název anglicky The nature of student teachers professional vision - the research methodology
Autoři MINAŘÍKOVÁ, Eva.
Vydání Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky (SKOLA 2012), 2012.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky video v učitelském vzdělávání; e-learning; kvalitativní obsahová analýza
Klíčová slova anglicky video in teacher education; e-learning; qualitative content analysis
Změnil Změnila: Mgr. Eva Minaříková, Ph.D., učo 102818. Změněno: 1. 3. 2013 09:43.
Anotace
Tato prezentace měla za cíl představit metodologii výzkumu a výzkumný nástroj pro zkoumání profesního vidění studentů učitelství. Hlavní důraz byl kladen na metodu kvalitativní obsahové analýzy a představení kategoriálního systému použitého ve výzkumném projektu.
Anotace anglicky
This presentation aimed to introduce the methodology and research instrument for investigating student teachers professional vision. It focused mostly on qualitative content analysis and the introduction of the coding frame used in the research project.
Návaznosti
MUNI/A/0883/2011, interní kód MUNázev: Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky (Akronym: SKOLA 2012)
Investor: Masarykova univerzita, Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 15. 5. 2024 05:14