SZLAUEROVÁ, Romana. K otázce ruské terminologie z oblasti marketingu a managementu. In Nedomová, Zdeňka. Lingua rossica et communicatio 2007. Vyd. 1. Ostrava: Ostravské univerzita, FF., 2008, s. 173-181. ISBN 978-80-7368-583-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název K otázce ruské terminologie z oblasti marketingu a managementu.
Název česky K otázce ruské terminologie z oblasti marketingu a managementu.
Název anglicky Russian terminology in the field of management and marketing.
Autoři SZLAUEROVÁ, Romana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Vyd. 1. Ostrava, Lingua rossica et communicatio 2007, od s. 173-181, 9 s. 2008.
Nakladatel Ostravské univerzita, FF.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14210/08:00063849
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-7368-583-6
Klíčová slova česky termín; terminologie; management; marketing
Klíčová slova anglicky term; terminology; multi-word terms; native terms; international terms; language
Štítky RIV - zkontrolováno, rivok
Změnil Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 13. 4. 2013 19:54.
Anotace
Příspěvek se zabývá problematikou ruské terminologie z oblasti marketingu a managementu. Uvádějí se příklady termínů vzniklých odvozováním, skládáním, zkracováním, příklady jednoslovných i víceslovných termínů, terminologických sousloví, přejatých a internacionálních pojmenování.
Anotace anglicky
The paper deals with the problems of Russian terminology in the field of management and marketing. The author presents examples of specific multi-word terms, native and international ones. Full attention is given to the language for specific purposes.
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 19:45