PAVLÍČKOVÁ, Lenka. Řešení učebních úloh žáky s vývojovou dyskalkulií ve výuce fyziky a matematiky: výsledky pilotáže. In Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky (SKOLA 2012). 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Řešení učebních úloh žáky s vývojovou dyskalkulií ve výuce fyziky a matematiky: výsledky pilotáže
Název česky Řešení učebních úloh žáky s vývojovou dyskalkulií ve výuce fyziky a matematiky: výsledky pilotáže
Název anglicky Solving learning tasks by pupils with developmental dyscalculia in mathematics and physics: results of pilot studies
Autoři PAVLÍČKOVÁ, Lenka.
Vydání Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky (SKOLA 2012), 2012.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky dyskalkulie; řešení učebních úloh; pilotní výzkumy
Klíčová slova anglicky dyscalculia; sloving learning tasks; pilot studies
Změnil Změnila: Mgr. Lenka Pavlíčková, Ph.D., učo 104296. Změněno: 18. 2. 2013 21:00.
Anotace
Tato prezentace měla za cíl představit pilotní výzkumy, jejich metodiku a výsledky, které slouží k mapování podmínek v oblasti řešení učebních úloh žáky s dyskalkulií v matematice a fyzice.
Anotace anglicky
This presentation aimed to introduce the pilot studies, their methodology and results, which are used to map the conditions in the field of learning tasks pupils with dyscalculia in mathematics and physics.
Návaznosti
MUNI/A/0883/2011, interní kód MUNázev: Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky (Akronym: SKOLA 2012)
Investor: Masarykova univerzita, Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 12. 5. 2024 17:52