Řešení učebních úloh žáky s vývojovou dyskalkulií ve výuce fyziky a matematiky: výsledky pilotáže
PAVLÍČKOVÁ, Lenka. Řešení učebních úloh žáky s vývojovou dyskalkulií ve výuce fyziky a matematiky: výsledky pilotáže. In Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky (SKOLA 2012). 2012. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Řešení učebních úloh žáky s vývojovou dyskalkulií ve výuce fyziky a matematiky: výsledky pilotáže |
Název česky | Řešení učebních úloh žáky s vývojovou dyskalkulií ve výuce fyziky a matematiky: výsledky pilotáže |
Název anglicky | Solving learning tasks by pupils with developmental dyscalculia in mathematics and physics: results of pilot studies |
Autoři | PAVLÍČKOVÁ, Lenka. |
Vydání | Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky (SKOLA 2012), 2012. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | dyskalkulie; řešení učebních úloh; pilotní výzkumy |
Klíčová slova anglicky | dyscalculia; sloving learning tasks; pilot studies |
Změnil | Změnila: Mgr. Lenka Pavlíčková, Ph.D., učo 104296. Změněno: 18. 2. 2013 21:00. |
Anotace |
---|
Tato prezentace měla za cíl představit pilotní výzkumy, jejich metodiku a výsledky, které slouží k mapování podmínek v oblasti řešení učebních úloh žáky s dyskalkulií v matematice a fyzice. |
Anotace anglicky |
---|
This presentation aimed to introduce the pilot studies, their methodology and results, which are used to map the conditions in the field of learning tasks pupils with dyscalculia in mathematics and physics. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/0883/2011, interní kód MU | Název: Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky (Akronym: SKOLA 2012) |
Investor: Masarykova univerzita, Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 12. 5. 2024 17:52