2013
Kvalita a výkonnost potravinářských podniků - dílčí výsledky
SUCHÁNEK, Petr a Jiří RICHTERZákladní údaje
Originální název
Kvalita a výkonnost potravinářských podniků - dílčí výsledky
Název česky
Kvalita a výkonnost potravinářských podniků - dílčí výsledky
Název anglicky
Quality and Performance Food Business - Partial Results
Autoři
SUCHÁNEK, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) a Jiří RICHTER (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Hradec Králové, Hradecké ekonomické dny 2013, od s. 233-244, 12 s. 2013
Nakladatel
Univerzita Hradec Králové Fakulta informatiky a managementu
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14560/13:00074661
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-80-7435-250-8
UT WoS
000349058400035
Klíčová slova anglicky
Quality; Performance; Customer satisfaction
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 16. 3. 2015 14:23, Mgr. Daniela Marcollová
V originále
V rámci specifického výzkumu na ESF MU je již od roku 2009 předmětem výzkumu autorů kvalita a její dopady na výkonnost podniků. Do letošního roku přitom byla analyzována kvalita vybraných parametrů kvality včetně kvality řízení a její vztah k výkonnosti podniků. Od letošního roku přitom chceme analýzu kvality rozšířit o pohled zákazníků, resp. o spokojenost zákazníka. Předmětem článku je uvedení vybraných výsledků z oblasti kvality i výkonnosti vybraného vzorku podniků a diskuze nad výsledky a zejména koncepcí dalšího výzkumu. Cílem článku je tedy seznámit čtenáře s koncepcí výzkumu kvality na ESF MU a s dosavadními dílčími výsledky.
Anglicky
Under the specific research at ESF MU is the subject of authors research a quality and its impact on business performance since 2009. Until this year was analyzed quality of selected quality parameters including quality of management and its relationship to business performance. Starting this year, we want to extend the analysis of the quality of the view of customers, respectively customer satisfaction. The subject of the article is introduction of selected results from the quality and performance of the sample firms and discussion of the results and in particular the concept of further research. Aim of this article is to familiarize the reader with the concept of quality research at the Faculty and existing partial results.
Návaznosti
MUNI/A/0738/2012, interní kód MU |
|