VYSTRČIL MARKOVÁ, Petra. Zjišťování míry inklinace učitele k biofilní koncepci vzdělávání (The Investigation of the Degree of Teacher's Inclination Toward Biophiled Orienation of Education). In Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2012, p. 148-161. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 31. ISBN 978-80-210-6132-3. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1088246, author = {Vystrčil Marková, Petra}, address = {Brno}, booktitle = {Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky}, edition = {1.}, keywords = {teacher's subjective theories; biophiled orientation of education; technique of stucturing concepts; interview}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6132-3}, pages = {148-161}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Zjišťování míry inklinace učitele k biofilní koncepci vzdělávání}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1088246 AU - Vystrčil Marková, Petra PY - 2012 TI - Zjišťování míry inklinace učitele k biofilní koncepci vzdělávání VL - Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 31 PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021061323 KW - teacher's subjective theories KW - biophiled orientation of education KW - technique of stucturing concepts KW - interview N2 - Tato kapitola se zabývá subjektivními teoriemi učitele ve vztahu k biofilní koncepci vzdělávání. V zastřešujícím pohledu je zaměřena na učitelovo chápání a uvažování o člověku a jeho postavení ve světě. Vymezuje základní pojmy, nabízí shrnutí dosavadního stavu poznání a popisuje metodologii výzkumu s akcentem na uvedenou problematiku. Kapitola rovněž prezentuje postup ověřování výzkumného nástroje. Závěr je věnován prvním zjištěním a diskusi metodologie. ER -
VYSTRČIL MARKOVÁ, Petra. Zjišťování míry inklinace učitele k biofilní koncepci vzdělávání (The Investigation of the Degree of Teacher's Inclination Toward Biophiled Orienation of Education). In \textit{Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky}. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2012, p.~148-161. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 31. ISBN~978-80-210-6132-3.
|