s 2012

Aktualnyje problemy obučenija russkomu jazyku X

KORYČÁNKOVÁ, Simona

Základní údaje

Originální název

Aktualnyje problemy obučenija russkomu jazyku X

Název česky

Aktuální problémy výuky ruského jazyka X.

Název anglicky

Current problems of teaching the Russian language

Autoři

KORYČÁNKOVÁ, Simona
Koryčánková, Simona (ed.).

Vydání

1. vyd. Brno, 635 s. 2012

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

ruština

Typ výsledku

Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5991-7

Klíčová slova česky

výuka, lingvistika, literární věda, metodika výuky, historie výuky

Klíčová slova anglicky

education, linguistic, literature, teaching methodology, history of teaching

Štítky

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 9. 4. 2013 15:02, Mgr. Martina Dvořáková

Anotace

V originále

Sbornik Aktualnyje problemy obučenija russkomu jazyku X tematičeski svjazan s drugimi izdanijami sbornikov - naučnyh rezultatov konferencij, ustraivajemyh na Kafedre russkogo jazyka i literatury na Pedagogičeskom fakultete v Brno. Celju sbornika javljajetsja naučnaja diskussija na těmy, kasajuščijesja obučenija russkomu jazyku, jego naučnogo issledovanija i metodičeskogo podkhoda k obučeniju. Konferencija rozdelena na sekcii - lingvističeskuju, literaturovedčeskuju, metodičeskuju. V každoj iz nih vystupili češskie i zagraničnyje učastniki iz - Slovakii, Rossii, Kazachstana, Francii, Polši, Kitaja, Bělorusii, Ukrainy, Italii, Germanii i drugih. Rezultaty konferencii mogut poslužit dlja naučnyh razrabotok specialistam po dannomu napravleniju lingvistiki i metodiki obučenija.

Česky

Sborník Aktualnyje problemy obučenija russkomu jazyku X navazuje na řadu sborníků z konferencí konaných na Katedře ruského jazyka a literatury PdF MU. Cílem setkání je odborná diskuse na aktuální témata týkající se výuky ruského jazyka, jeho vědeckého zkoumání a metodického přístupu k výuce. Sborník je rozdělen na část lingvistickou, literárněvědnou a metodickou, z nichž každá obsahuje příspěvky autorů z České republiky, Slovenska, Ruska, Kazachstánu, Francie, Německa, Polska, Číny, Běloruska, Ukrajiny, Itálie a dalších. Sborník bude sloužit jak pro vědecké účely odborníkům na danou oblast lingvistiky a metodiky výuky, tak také studentům a široké odborné veřejnosti jako jedna z možností seznámení se s aktuální problematikou daného oboru.