VODIČKOVÁ, Martina. Vzdělávání žáků cizinců – Edukační bariéry specifické skupiny uprchlíků v České republice. In Jiří Němec (ed.). Výzkum a edukace sociálně znevýhodněných žáků. Romští žáci, děti cizinců (uprchlíků), teorie, výzkum, edukační strategie. 1. vyd. Brno: Paido, 2012, s. 141-150. Sociálně pedagogický výzkum. ISBN 978-80-7315-224-6. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1088615, author = {Vodičková, Martina}, address = {Brno}, booktitle = {Výzkum a edukace sociálně znevýhodněných žáků. Romští žáci, děti cizinců (uprchlíků), teorie, výzkum, edukační strategie}, edition = {1}, editor = {Jiří Němec (ed.)}, keywords = {education; refugee; educational barriers; research interviews; open coding}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-224-6}, pages = {141-150}, publisher = {Paido}, title = {Vzdělávání žáků cizinců – Edukační bariéry specifické skupiny uprchlíků v České republice}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1088615 AU - Vodičková, Martina PY - 2012 TI - Vzdělávání žáků cizinců – Edukační bariéry specifické skupiny uprchlíků v České republice VL - Sociálně pedagogický výzkum PB - Paido CY - Brno SN - 9788073152246 KW - education KW - refugee KW - educational barriers KW - research interviews KW - open coding N2 - Kapitola poukazuje na některé problémy, se kterými se potýkají žáci uprchlíci na českých školách. Zjištění těchto edukačních bariér proběhlo výzkumnou formou při které byly využity prvky otevřeného kódování a fenomenologické metodologie. ER -
VODIČKOVÁ, Martina. Vzdělávání žáků cizinců – Edukační bariéry specifické skupiny uprchlíků v České republice. In Jiří Němec (ed.). \textit{Výzkum a edukace sociálně znevýhodněných žáků. Romští žáci, děti cizinců (uprchlíků), teorie, výzkum, edukační strategie}. 1. vyd. Brno: Paido, 2012, s.~141-150. Sociálně pedagogický výzkum. ISBN~978-80-7315-224-6.
|