EN

Reklamační politika a její ekonomické souvislosti

ŠKAPA, Radoslav. Reklamační politika a její ekonomické souvislosti. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012. 190 s. ISBN 978-80-210-6123-1. doi:10.5817/CZ.MUNI.M210-6123-2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Reklamační politika a její ekonomické souvislosti
Název anglicky Return policy and its economic issues
Autoři ŠKAPA, Radoslav (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, 190 s. 2012.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW Čítárna Munispace Munishop
Kód RIV RIV/00216224:14560/12:00064295
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-210-6123-1
Doi 10.5817/CZ.MUNI.M210-6123-2012
Klíčová slova česky reklamace; strukturní modelování; conjointní analýza; marketing
Klíčová slova anglicky product returns; structural equation modeling; conjoint analysis; marketing
Štítky Munipress
Příznaky Recenzováno
Bibliografie 208 záznamů
Změnil Změnila: PhDr. Lea Novotná, učo 110512. Změněno: 17. 8. 2018 11:01.
Anotace
Kniha se věnuje oblasti, již zahraniční literatura označuje jako return policy.Do češtiny je zde přeložena jako reklamační politika a rozumí se jí způsob řízení reklamací, které prodávající obdrží z titulu faktických vad produktu a případně i vad subjektivně vnímaných zákazníkem. Reklamační politika je představena primárně jako marketingový nástroj spoluutvářející tzv. rozšířený produkt. Text doplňují tři empirické studie zkoumající chování českých spotřebitelů.
Anotace anglicky
The book deals with the issue of claims and what foreign literature refers to as “return policy”, which means a way of claim management that the seller receives in respect of material defects of a product and possibly even defects subjectively perceived by the customer. The return policy is presented primarily as a marketing tool that participates in forming a so-called “extended product”. Three empirical studies supplement the text.
Návaznosti
MUNI/A/0905/2009, interní kód MUNázev: Ekonomika a management podniku v globalizovaném prostředí (Akronym: EMP)
Investor: Masarykova univerzita, Grantová agentura MU, Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 15. 2. 2019 22:23

Další aplikace