JAŠKOVÁ, Jana. Metodologické otázky zkoumání vytváření a rozvíjení didaktické znalosti obsahu u začínajících vysokoškolských učitelů odborného anglického jazyka. In Wiegerová, A. (Ed.). Young researchers forum: fórum mladých výskumníkov. Bratislava: Slovenské pedagogické nakladateľstvo, 2012, s. 63-72. ISBN 978-80-10-02394-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Metodologické otázky zkoumání vytváření a rozvíjení didaktické znalosti obsahu u začínajících vysokoškolských učitelů odborného anglického jazyka
Název anglicky The methodological issues of the research related to creating and developing pedagogical content knowledge of the university novices teaching English for Special Purposes
Autoři JAŠKOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Bratislava, Young researchers forum: fórum mladých výskumníkov, od s. 63-72, 10 s. 2012.
Nakladatel Slovenské pedagogické nakladateľstvo
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00064301
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-10-02394-3
UT WoS 000396943000007
Klíčová slova anglicky pedagogical content knowledge; English for Special Purposes; teacher's professional development; university teacher; novice teacher
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 19. 2. 2019 08:53.
Anotace
Příspěvek pojednává o teoretických východiscích, cílech a metodologickém postupu zkoumání procesů, kterými se vytvářejí a rozvíjejí didaktické znalosti obsahu u začínajících vysokoškolských učitelů odborného anglického jazyka. Pro disertační práci je navržen smíšený výzkumný design, kde kvalitativní metoda opakovaného narativního rozhovoru s několika vysokoškolskými učiteli je doplněna kvantitativní metodou dotazníku distribuovaného všem dostupným vysokoškolským učitelům odborného anglického jazyka v České republice.
Anotace anglicky
The article deals with the theoretical basis, objectives and methodological procedure of the research related to the processes of creating and developing pedagogical content knowledge of the university novices teaching English for Special Purposes. A mixed research design is determined for the dissertation where the qualitative method of repeated narrative interviews with several university teachers is supplemented by the quantitative method of the questionnaire distributed to all the available university teachers of English for Special Purposes in the Czech Republic.
VytisknoutZobrazeno: 3. 8. 2024 16:21