2012
Žák s tělesným postižením
VÍTKOVÁ, MarieZákladní údaje
Originální název
Žák s tělesným postižením
Název anglicky
Pupil with Physical Disabilities
Autoři
VÍTKOVÁ, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vydání. Ústí nad Labem, Školská integrace žáků se zdravotním postižením (inkluzivní pedagogika pro pedagogy běžných škol), od s. 81-109, 28 s. 2012
Nakladatel
Evropský sociální fond
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/12:00064313
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-904927-7-6
Klíčová slova česky
žák; tělené postižení; tělesné postižení mozková obrna; souběžné postižení více vadami; speciálně pedagogická diagnostika; individuální vzdělávací plán edukace; případové studie
Klíčová slova anglicky
pupil; physical disability; cerebral palsy; multi handicaps; special education diagnostics; individual education plan; case studies
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 11. 4. 2013 17:25, Dana Nesnídalová
V originále
Kapitola pojednává o problematice žáka s tělesným postižením. Jsou zde vymezena teoretická východiska řešené problematiky a charakterizována kategorie tělesného postižení. Dále je charakterizován okruh osob s TP a druhy tělesného postižení. Kapitola prezentuje také charakteristiku mozkové obrny. Následně popisuje okruh osob se souběžným postižením více vadami a speciálněpedagogickou diagnostiku dítěte s tělesným postižením. Kapitola obasahuje případovou studii dítěte s mozkovu obrnou a tělesným postižením.
Anglicky
The chapter discusses the issue of a pupil with physical disabilities. They set out the theoretical basis of this problem. There is characterized by disability category. Is characterized group of people with physical disabilities and types of disability. Chapter also presents the characteristics of cerebral palsy. Describes a group of persons with multiple disabilities and special educational diagnosis of a child with physical disabilities. Chapter contains case study of a child with cerebral palsy and physical disabilities.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|