Vzděláváním k demokracii. Podklady pro učitele k výchově k demokratickému občanství a k výchově k ...
Vzděláváním k demokracii. Podklady pro učitele k výchově k demokratickému občanství a k výchově k lidským právům. Gollob, R. - Krapf, P. - Weidinger, W. (eds.). 2. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 142 s. ISBN 978-80-210-6087-6. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Vzděláváním k demokracii. Podklady pro učitele k výchově k demokratickému občanství a k výchově k lidským právům |
Autoři | Gollob, R. - Krapf, P. - Weidinger, W. (eds.). |
Vydání | 2. vyd. Brno, 142 s. 2012. |
Nakladatel | Masarykova univerzita |
Další údaje | |
---|---|
Typ výsledku | Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích) |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
ISBN | 978-80-210-6087-6 |
Štítky | Munipress |
Změnil | Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 21. 3. 2013 11:22. |
Anotace česky |
---|
Cílem této příručky je poskytnout podporu učitelům a praktikům v oblasti výchovy k demokratickému občanství a výchovy k lidským právům (VDO/VLP). Zabývá se klíčovými otázkami spojenými s VDO a VLP včetně kompetencí v oblasti demokratického občanství, cílů a základních zásad VDO/VLP, jakož i celým přístupem školy k výchově k demokracii a k výchově k lidským právům. Příručka se skládá ze tří částí. První část nastiňuje základní zásady VDO/VLP, které jsou užitečné a významné pro praktiky. Druhá část přináší pokyny a popisuje nástroje pro návrh, podporu a posuzování procesů konstruktivistického a interaktivního učení studentů. Třetí část nabízí sady nástrojů pro učitele a studenty v oblasti VDO/VLP. |
Anotace anglicky |
---|
The objective of this manual is to support teachers and practitioners in Education for Democratic Citizenship and Human Rights Education (EDC/HRE). It addresses key questions about EDC and HRE, including competences for democratic citizenship, the objectives and basic principles of EDC/HRE, and a whole school approach to education for democracy and human rights. The manual consists of three parts. Part I outlines the basic principles of EDC/HRE as far as they are helpful and meaningful for the practitioner. Part II gives guidelines and tools to design, support and assess the students’ processes of constructivist and interactive learning. Part III provides toolboxes for teachers and students in EDC/HRE. |
VytisknoutZobrazeno: 12. 9. 2024 05:17