ŠEVČÍKOVÁ, Stanislava. Učení sociálně vyloučených na příkladu romských pohádek. In Zkušenost - reflexe - učení. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Učení sociálně vyloučených na příkladu romských pohádek
Název česky Učení sociálně vyloučených na příkladu romských pohádek
Název anglicky Learning of social excluded on the example of social excluded
Autoři ŠEVČÍKOVÁ, Stanislava (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Zkušenost - reflexe - učení, 2013.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14230/13:00067934
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
Klíčová slova česky učení; sociálně vyloučení; romské pohádky
Klíčová slova anglicky learning; social excluded; romany fairytales
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Dipl.-Theol. Univ. Stanislava Ševčíková, MBA, Ph.D., učo 78509. Změněno: 25. 5. 2013 20:34.
Anotace
Cílem příspěvku je diskutovat hodnoty Romů a příklady pozitivního vnímání života a učení Romů prizmatem reflexe vnímání reality sociálně vyloučených Romů v post-socialistické společnosti. Hodnoty Romů a pozitivní vnímání života je v textu reflektováno na příkladu romských pohádek. Výzkumník si klade následující otázky: Je možné pomoci sociálně vyloučeným nabýt důvěry v majoritu? Jaké příklady dobrého učení a pozitivního zvládání života Romové vypráví v romských pohádkách?
Anotace anglicky
The contribution concerns with the values of Roma and examples of positive attitudes to the life through prism of reflection of Romany fairytales.
VytisknoutZobrazeno: 27. 7. 2024 14:25