NOVÁK, Petr. Videostudie fází experimentování v hodinách fyziky na ZŠ. In Sborník příspěvků z konference DIDFYZ 2008. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Videostudie fází experimentování v hodinách fyziky na ZŠ
Název česky Videostudie fází experimentování v hodinách fyziky na ZŠ
Název anglicky Videostudy stages of experimentation in physics lessons at secondary school
Autoři NOVÁK, Petr.
Vydání Sborník příspěvků z konference DIDFYZ 2008, 2009.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky pedagogický výzkum, didaktická diagnostika, videostudie, školní experiment, jednoduchý experiment, fáze experimentování
Klíčová slova anglicky educational research didactic diagnostics videostudy school experiment simple experiment phase of experimentation
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Petr Novák, Ph.D., učo 55583. Změněno: 20. 3. 2013 10:12.
Anotace
Metoda videostudie je zde představena jako metoda, využitá při analýze školního experimentu, a to v případě pedagogického výzkumu fází experimentování v hodinách fyziky na ZŠ.
Anotace anglicky
Method video is here presented as a method used in the analysis of the school experiment, in the case of educational research phase of experimentation in physics at the elementary school hours.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 20. 5. 2024 13:17