Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1092384, author = {Vaculová, Ivana}, booktitle = {Vyučovanie fyziky vo svetle nových poznatkov vedy}, keywords = {skills; skill acquirement; physics instruction; learning task; videostudy}, language = {cze}, title = {Postavení učebních úloh v procesu osvojování dovedností žáků během výuky fyziky}, year = {2009} }
TY - CONF ID - 1092384 AU - Vaculová, Ivana PY - 2009 TI - Postavení učebních úloh v procesu osvojování dovedností žáků během výuky fyziky KW - skills KW - skill acquirement KW - physics instruction KW - learning task KW - videostudy N2 - Příspěvek popisuje metodologický postup a hlavní výsledky výzkumu výuky fyziky realizovaného prostřednictvím videostudie. Jeho cílem bylo posoudit zastoupení učebních úloh v jednotlivých etapách procesu osvojování dovedností žáků základní školy. Videostudie byla prováděna na 27 vyučovacích hodinách a zkoumala četnosti a časové zastoupení druhů úloh podle různých kategorií (např. způsobu požadovaného řešení, druhu řešitele apod.). Výsledky ukazují nízké zastoupení problémových, komplexních a experimentálních úloh ve výuce. To by mohlo vést k nedostatečnému rozvoji některých klíčových kompetencí žáků. ER -
VACULOVÁ, Ivana. Postavení učebních úloh v procesu osvojování dovedností žáků během výuky fyziky. In \textit{Vyučovanie fyziky vo svetle nových poznatkov vedy}. 2009.
|