MILÉŘ, Tomáš a Jindřiška SVOBODOVÁ. Climate literacy for upper primary teachers. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Climate literacy for upper primary teachers
Název česky Klimatická gramotnost pro učitele základních škol
Autoři MILÉŘ, Tomáš a Jindřiška SVOBODOVÁ.
Vydání 2011.
Další údaje
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky klimatická gramotnost, vzdělávání, výzkum, dotazníkové šetření
Klíčová slova anglicky climate literacy, education, research, survey
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: Mgr. Tomáš Miléř, Ph.D., učo 80022. Změněno: 22. 3. 2013 20:29.
Anotace
We conducted a survey investigating upper primary teachers’ knowledge of climate change in the Czech republic. At the poster we present the results of our survey. We also suggest a climate curriculum designed as a systematic three year course. The curriculum was tested at a pilot upper primary school as a voluntary subject with time allotment one hour a week.
Anotace česky
Provedli jsme dotazníkové šetření u učitelů druhého stupně základních škol v ČR zkoumající jejich znalosti v oblasti změny klimatu. Formou plakátu prezentujeme výsledky našeho výzkumu. Navrhli jsme zálkadní klimatické kurikulum koncipované jako systematický tříletý kurz, který byl testován na pilotní základní škole jako volitelný předmět s časovou dotaci jednu hodinu týdně.
VytisknoutZobrazeno: 12. 5. 2024 20:13