STEHLÍKOVÁ BABYRÁDOVÁ, Hana, Stanislava ČERVENÁKOVÁ, Lenka TUČKOVÁ a Radka VEJRYCHOVÁ. Výzkum ontogenetických, typologických a interpretačních aspektů současných výtvarných projevů žáků základních a středních škol. Online. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012. CD-ROM. ISBN 978-80-210-6039-5. [citováno 2024-04-23]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Výzkum ontogenetických, typologických a interpretačních aspektů současných výtvarných projevů žáků základních a středních škol
Název česky Výzkum ontogenetických, typologických a interpretačních aspektů současných výtvarných projevů žáků základních a středních škol
Název anglicky Ontogenetic research, typological and interpretive aspects of contemporary artistic expressions of primary and secondary schools
Autoři STEHLÍKOVÁ BABYRÁDOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant, domácí), Stanislava ČERVENÁKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Lenka TUČKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Radka VEJRYCHOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání 1. vyd. Brno, CD-ROM, 2012.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Audiovizuální tvorba
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00064569
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6039-5
Klíčová slova česky výzkum; ontogeneze; dětský výtvarný projev
Klíčová slova anglicky research; onthogenesis; children s expression
Štítky Munipress
Změnil Změnila: Mgr. Martina Dvořáková, učo 180818. Změněno: 21. 5. 2013 13:24.
Anotace
Výzkum je zaměřen na zcela aktuální stav predispozice a metodologie výuky výtvarné výchovy s ohledem na zkoumání projevů dětí a studentů vznikajících v prostředí české školy. Doposud nebyl takový výzkum konán ve větším rozsahu, pouze na úrovni diplomových prací. Do výzkumu bude zapojeno 200 studentů magisterského studia, kteří se budou věnovat sběru dat. Vybraná skupina studentů a doktorandů – asi 10 osob bude nasbíraná data shromažďovat, třídit a zpracovávat metodou kvalitativního kazuistického hodnocení. V závěru grantového projektu bude navržen několikastupňový model aplikačních doporučení pro školy. Projekt významně ovlivní praxi studentů na základních a středních školách. Studentská praxe se stane součástí výzkumu. Výzkum je propojen s tématy dizertačních prací doktorandů Doc. Hany Stehlíkové-Babyrádové.
Anotace anglicky
Research is focused entirely on the current state of predisposition and methodology of art education with a view to exploring expressions of children and students produced in the Czech school. Until now, such research has not been held in greater extent at the level theses. Do the research involved 200 Master students, who will pay for data collection. The selected group of students and PhD students - about 10 people collected data will be collected, sorted and processed by qualitative assessment kazuistického. At the end of the grant project will be designed in a multi-model application recommendations for the school. The project will significantly affect the practice of students in elementary and secondary schools. Students practice becomes part of the research. The research is linked to the topic of this dissertation doctoral Doc. Hany Stehlikova-Babyrádová.
Návaznosti
MUNI/B/0887/2011, interní kód MUNázev: Veřejný diskurs výtvarného umění 3 (Akronym: Versum 3)
Investor: Masarykova univerzita, Veřejný diskurs výtvarného umění 3, DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 12:17