a 2013

Students as E-teacher Assistants: Promoting Innovation and Effectivity of E-learning Solutions among the Faculty

SUDICKÝ, Petr

Základní údaje

Originální název

Students as E-teacher Assistants: Promoting Innovation and Effectivity of E-learning Solutions among the Faculty

Autoři

SUDICKÝ, Petr (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

INTED2013. 7th International Technology, Education and Development Conference, 2013

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Konferenční abstrakt

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Španělsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14210/13:00068112

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

978-84-616-2660-1

UT WoS

000346699802132

Klíčová slova anglicky

e-learning; ICT; digital gap; innovation; student assistants

Štítky

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 1. 2. 2019 17:35, Mgr. Petr Sudický

Anotace

V originále

The poster outlines the scheme of the e-learning stipend program at the Faculty of Arts, Masaryk University, and summarizes the main issues connected to its successful implementation. Also, the poster shows an overview of the current academic year as regards the total number of e-courses at the faculty, number of student assistants, and list of the main activities carried out by the students involved.

Návaznosti

MUNI/A/0868/2012, interní kód MU
Název: Nové směry v anglofonním jazykovědném a literárním výzkumu (Akronym: NDALLR)
Investor: Masarykova univerzita, Nové směry v anglofonním jazykovědném a literárním výzkumu, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty