c 2013

Learning Styles

VOJTOVÁ, Věra

Základní údaje

Originální název

Learning Styles

Název česky

Styly učení

Autoři

Vydání

Literacy forLiteracy Online Portal for E-learning and Supporting Social Inclusion of People with Dyslexia, 2013

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

Gramotnost; internet; e-learning; podpora; peovázení; inkluze; učební styl; kvalita života

Klíčová slova anglicky

Literacy; online; e-learning; support; guidance; inclusion; learning style; quality of life

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 24. 3. 2014 19:33, doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.

Anotace

V originále

Znalost vlastního učebního style je jednou z podmínek zvýšení čtenářských dovedností. Manuál k e-learningovým materiálům vyvinutý v rámci výzkumu bude suplovat osobní podporu poradce a umožní cílovému uživateli rozvíjet své učební strategie. E-learning tak naplňuje cíle projektu sociální inkluzi na internetu.

Česky

Znalost vlastního učebního style je jednou z podmínek zvýšení čtenářských dovedností. Manuál k e-learningovým materiálům vyvinutý v rámci výzkumu bude suplovat osobní podporu poradce a umožní cílovému uživateli rozvíjet své učební strategie. E-learning tak naplňuje cíle projektu sociální inkluzi na internetu.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání