TRNOVÁ, Eva a Josef TRNA. Different Roles of Environmental Issues in Science Education. In CENVISU-2013. Global Conference on Environmental Studies. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Different Roles of Environmental Issues in Science Education
Název česky Rozdílné role environmentálních pramenů v přírodovědném vzdělávání
Autoři TRNOVÁ, Eva a Josef TRNA.
Vydání CENVISU-2013. Global Conference on Environmental Studies, 2013.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Turecko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky kurikulum; environmentální vzdělávání; environmentální prameny; přírodovědné vzdělávání
Klíčová slova anglicky curriculum; environmental education; environmental issues; science education
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Změněno: 26. 5. 2013 11:41.
Anotace
Determination of roles of environmental issues in science education is the objective of our research. We applied the Delphi study method. Environmental issues play important, but completely unresolved roles in science education. It is necessary to integrate environmental issues into science education appropriately.
Anotace česky
Určení rolí environmentálních pramenů v přírodovědném vzdělávání je předmětem našeho výzkumu. Použili jsme Delphi studii jako výzkumnou metodu. Environmentální prameny mají významnou, ale nedořešenou pozici v přírodovědném vzdělávání. Je třeba integrovat environmentální prameny do přírodovědného vzdělávání vhodným způsobem.
Návaznosti
266589, interní kód MUNázev: PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science (Akronym: PROFILES)
Investor: Evropská unie, PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science, Spolupráce
VytisknoutZobrazeno: 18. 9. 2024 23:07