Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1105606, author = {Valenta, Martin}, keywords = {commercial, norms; social influence}, language = {cze}, title = {Reklama, která se (skoro) všem líbila}, url = {http://psychologon.cz/data/pdf/146-reklama-ktera-se-skoro-vsem-libila.pdf}, year = {2013} }
TY - JOUR ID - 1105606 AU - Valenta, Martin PY - 2013 TI - Reklama, která se (skoro) všem líbila KW - commercial, norms KW - social influence UR - http://psychologon.cz/data/pdf/146-reklama-ktera-se-skoro-vsem-libila.pdf N2 - Je vůbec možné, aby televizní reklama proti znečišťování životního prostředí zároveň k znečišťování vybízela? Že to možné je, to na každodenní praxi ukazuje a pomocí psychologických experimentů dokazuje Robert B. Cialdini. ER -
VALENTA, Martin. \textit{Reklama, která se (skoro) všem líbila}. 2013.
|