VALENTA, Martin. Reklama, která se (skoro) všem líbila. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Reklama, která se (skoro) všem líbila
Název česky Reklama, která se (skoro) všem líbila
Název anglicky A commercial, that (almost) everbody likes
Autoři VALENTA, Martin.
Vydání 2013.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Popularizační texty a aktivity
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky Reklama; normy; sociální vliv
Klíčová slova anglicky commercial, norms; social influence
Změnil Změnil: Mgr. Martin Valenta, učo 345613. Změněno: 7. 5. 2013 15:21.
Anotace
Je vůbec možné, aby televizní reklama proti znečišťování životního prostředí zároveň k znečišťování vybízela? Že to možné je, to na každodenní praxi ukazuje a pomocí psychologických experimentů dokazuje Robert B. Cialdini.
Anotace anglicky
An anti-litter TV commercial is influencing people to litter more. Is that even possible? Robert B. Cialdini uses everyday examples and psychological experiments to proof that this is possible.
VytisknoutZobrazeno: 21. 5. 2024 14:45