LOJDOVÁ, Kateřina. Punk jako inspirace ve výchovně vzdělávacím procesu. Prevence, 2013. 10(3). ISSN 1214-8717.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Punk jako inspirace ve výchovně vzdělávacím procesu
Autoři LOJDOVÁ, Kateřina.
Vydání 10(3), 2013.
Nakladatel Prevence
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Popularizační texty a aktivity
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISSN 1214-8717
Klíčová slova česky hodnotová orientace, kvalitativní výzkum, punk, subkultury
Klíčová slova anglicky punk, subcultures, qualitative research, values
Změnil Změnila: doc. Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D., učo 100154. Změněno: 28. 3. 2014 08:18.
Anotace
Příspěvek určený učitelům základních a středních škol diskutuje, v čem může být punková subkultura podnětná pro výchovně vzdělávací proces. Na základě kvalitativního výzkumu realizovaného v této subkultuře popisuje hodnotové orientace členů subkultury: tvořit, mít rád, nehromadit, bavit se. Tyto orientace vztahuje k výchovně vzdělávacím činnostem ve škole a k profesní orientaci žáka.
VytisknoutZobrazeno: 20. 9. 2024 12:52