TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ. Implementation of Connectivism in Science Teacher Training. Journal of Educational and Instructional Studies in The World. Ankara, Turkey: Gazi University, 2013, roč. 3, č. 1, s. 191-196. ISSN 2146-7463.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Implementation of Connectivism in Science Teacher Training
Název česky Implementování konektivismu do přípravy přírodovědných učitelů
Autoři TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí) a Eva TRNOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Journal of Educational and Instructional Studies in The World, Ankara, Turkey, Gazi University, 2013, 2146-7463.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Turecko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00068256
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky konektivismus; motivace; přírodovědné vzdělávání; příprava přírodovědných učitelů
Klíčová slova anglicky connectivism; motivation; science education; science teacher training
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. RNDr. Eva Trnová, PhD., učo 26136. Změněno: 26. 2. 2017 21:54.
Anotace
The study presents our research outcomes of connectivist influences on science education which is focused on the following issues: identification of connectivist factors and their influence on science education; development of connectivist educational methods; implementation of connectivist educational methods into teaching/learning and teacher training.
Anotace česky
Studie prezentuje výsledky našeho výzkumu konektivistického vlivu na přírodovědné vzdělávání v následujících otázkách: identifikace konektivistických faktorů a jejich vliv na přírodovědné vzdělávání; vývoj konektivistických vzdělávacích metod; implementace konektivistických vzdělávacích metod do přípravy učitelů.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 03:20