SUCHÁNEK, Petr a Jiří RICHTER. Spokojenost zákazníků s kvalitou produktů potravinářských podniků. In prof. Ing. Štefan Majtán, Ph.D. Aktuálne problémy podnikovej sféry 2013. 1. vyd. Bratislava: Ekonomická univerzita Bratislava, 2013, s. 517-522. ISBN 978-80-225-3636-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Spokojenost zákazníků s kvalitou produktů potravinářských podniků
Název česky Spokojenost zákazníků s kvalitou produktů potravinářských podniků
Název anglicky Customer Satisfaction with Quality Products of Food Business
Autoři SUCHÁNEK, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) a Jiří RICHTER (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Bratislava, Aktuálne problémy podnikovej sféry 2013, od s. 517-522, 6 s. 2013.
Nakladatel Ekonomická univerzita Bratislava
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14560/13:00074701
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-225-3636-3
UT WoS 000338150300085
Klíčová slova česky spokojenost zákazníka; kvalita; potravinářský průmysl
Klíčová slova anglicky Customer satisfaction; quality; food business
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 16. 3. 2015 14:58.
Anotace
Článek je dílčím výstupem specifického výzkumu s názvem Vliv kvality na výkonnost a konkurenceschopnost podniku (číslo 0738/2012), jehož řešitelé jsou i autory článku. Výzkum se skládá z několika základních kroků, kdy prvním krokem je měření spokojenosti zákazníků s produkty zkoumaných podniků. Předmětem článku je tedy měření spokojenosti zákazníků s kvalitou produktů potravinářských podniků v České republice. Cílem článku je zjistit míru spokojenosti zákazníků s kvalitou produkce potravinářských podniků. Dílčím cílem článku je identifikovat faktory, které mají na spokojenost zákazníků největší vliv.
Anotace anglicky
This article is a part of a specific research output called Quality influence on the performance and competitiveness of the company (No. 0738/2012). The researchers are also authors of this article. The research consists of several basic steps where the first step is to measure customer satisfaction with the products surveyed enterprises. The subject of this article is therefore measuring customer satisfaction with the quality of food products companies in the Czech Republic. This article aim is to determine the level of customer satisfaction with the quality of food production enterprises. The partial aim of the article is to identify factors that have the greatest influence to the customer satisfaction.
Návaznosti
MUNI/A/0738/2012, interní kód MUNázev: Vliv kvality na výkonnost a konkurenceschopnost podniku
Investor: Masarykova univerzita, Vliv kvality na výkonnost a konkurenceschopnost podniku, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 10. 5. 2024 06:23