MINAŘÍKOVÁ, Eva a Tomáš JANÍK. VideoWeb for (prospective) teachers of English as a foreign language: an evaluative study based on perceived benefits. In 6th international conference in Brno: „Education and Languages in Europe“. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název VideoWeb for (prospective) teachers of English as a foreign language: an evaluative study based on perceived benefits
Autoři MINAŘÍKOVÁ, Eva a Tomáš JANÍK.
Vydání 6th international conference in Brno: „Education and Languages in Europe“ 2013.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky e-learning; video; vzdělávání učitelů
Klíčová slova anglicky video-based e-learning environment; teacher education
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Eva Minaříková, Ph.D., učo 102818. Změněno: 7. 3. 2014 13:13.
Anotace
In the paper, we present results from user evaluation of IRSE VideoWeb, a video-based e-learning environment for student teachers of English as a foreign language (EFL). IRSE VideoWeb seeks to aid student teachers professional development (esp. professional vision) by using web-based video and guided discovery approach. The research question is what the individual perceived benefits are that students report after completing each module and whether these differ in different modules.Students answers to a consolidation question after each module (What did you learn in this module?) were analysed (content analysis. It appears that the students see the benefits mostly in the area of: information/rule/impulse to think/impulse to act”.
Anotace česky
Příspěvek představuje výsledky výzkumu zaměřeného na evaluaci elektronického učebního prostředí založeného na využití videozáznamů reálné výuky - VideoWebu. VideoWeb si klade za cíl rozvíjet profesní vidění budoucích učitelů anglického jazyka. Studenti v jeho rámci pracují online se čtyřmi tematickými moduly. Po vypracování každého modulu odpovídají na otázku, jak pro ně byl daný modul přínosný. Výzkum ukazuje, že pociťovaný přínos se liší u každého z modulů. Obecně lze říci, že studenti vidí přínosy modulů především v následujících oblastech: získání nových informací nebo pravidel postupů, získání impulsů k přemýšlení nebo získání impulsů ke změně jednání.
VytisknoutZobrazeno: 4. 5. 2024 19:24