k 2012

Eingliederung von Menschen mit Behinderung in den Arbeitsprozess

PROCHÁZKOVÁ, Lucie

Základní údaje

Originální název

Eingliederung von Menschen mit Behinderung in den Arbeitsprozess

Název česky

Začleňování osob s postižení do pracovního procesu

Název anglicky

Integration of persons with disability to the working process

Vydání

Tagung der Lehrenden der Körperbehindertenpädagogik 2012, 2012

Další údaje

Jazyk

němčina

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Německo

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

práce; překážky na trhu práce; nedostatky; kompetence ve vzdělávání; sebehodnocení;

Klíčová slova anglicky

job; obstacles on the labour market; lack; competences in the education; selevaluation
Změněno: 27. 6. 2013 10:04, PhDr. Lucie Matoušková, Ph.D.

Anotace

V originále

In der Bildung wird neben den Kenntnissen auch den Kompetenzen Aufmerksamkeit geschent. Ihre Aneignung ist wichtig für die Verbesserung ihrer Selbständigkeit sowie für die Eingliederung in den Arbeitsprozess. Manche junge Menschen haben mangelnde Kompetenzen, Motivation und Vortsellungen von Arbeit. In diesem Beitrag werden Teilergebnisse einiger Erhebungen vorgestellt.

Česky

Ve vzdělávání je vedle znalostí věnována pozornost i kompetencím. Jejich osvojení je důležité pro zlepšení samostatnosti i začlenění na trh práce. Řada mladých lidí má nedostatečné kompetence, motivaci a představy o práci. V tomto příspěvku budou představeny dílčí výsledky několika výzkumných šetření.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání