TRNOVÁ, Eva, Josef TRNA a Petr NOVÁK. The Roles of Demonstration Experiments in Science Education. In M. Costa, B. Dorio, M. Kireš. HSci2013. Educating for Science and through Science. Košice (Slovakia): P. J. Šafarik University, Košice. Slovakia. s. 244-250. ISBN 978-989-98032-2-0. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The Roles of Demonstration Experiments in Science Education
Název česky Role demonstračních experimentů v přírodovědném vzdělávání
Autoři TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí), Josef TRNA (203 Česká republika, domácí) a Petr NOVÁK (203 Česká republika, domácí).
Vydání Košice (Slovakia), HSci2013. Educating for Science and through Science, od s. 244-250, 7 s. 2013.
Nakladatel P. J. Šafarik University, Košice. Slovakia
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00066234
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-989-98032-2-0
Klíčová slova česky konstruktivismus; demonstrační experiment; přírodovědné vzdělávání
Klíčová slova anglicky constructivism; demonstration experiment; science education
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. RNDr. Eva Trnová, PhD., učo 26136. Změněno: 26. 2. 2017 21:57.
Anotace
Demonstration experiments have a place in today's science teaching/learning. The study presents our design-based research outcomes in the form of appropriate methods of implementation of demonstration experiments in science education. The appropriate inclusion of the demonstration experiment in science education may help to better understand the nature of experiments and to increase required educational objectives.
Anotace česky
Demonstrační experimenty mají své místo v dnešní přírodovědné výuce. Studie prezentuje naše konstrukční výzkumné výstupy v podobě vhodných metod implementace demonstračních experimentů do přírodovědného vzdělávání. Vhodná inkluze demonstračních experimentů do přírodovědného vzdělávání může napomoci lepšímu porozumění experimentům a zlepšení vzdělávacích výstupů.
Návaznosti
GAP407/11/0262, projekt VaVNázev: Kvalita kurikula a výuky v oborech školního vzdělávání
Investor: Grantová agentura ČR, Kvalita kurikula a výuky v oborech školního vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 22:47