VOGEL, Radek. Sentence/sequential adverbials in academic texts: preferences of native vs. non-native writers. In International Staff Teaching Week, "1 Decembrie 1918" University of Alba Iulia, Rumunsko. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Sentence/sequential adverbials in academic texts: preferences of native vs. non-native writers
Název česky Disjunktivní a sekvenční adverbia v akademických textech: preference rodilých a nerodilých autorů v angličtině
Autoři VOGEL, Radek.
Vydání International Staff Teaching Week, "1 Decembrie 1918" University of Alba Iulia, Rumunsko, 2013.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Rumunsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky akademická angličtina; zkušení autoři; začínající autoři; větná (disjunktivní) adverbia; sekvenční adverbia; anglický rodilý; nerodilý
Klíčová slova anglicky English for Academic Purposes; expert writers; novice writers; sentence adverbials; sequential adverbials; native; non-native
Štítky foreign lecture within the LLP Erasmus programme
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: Mgr. Radek Vogel, Ph.D., učo 33061. Změněno: 24. 3. 2014 11:09.
Anotace
Native and non-native, expert and novice authors of academic texts reveal some differences in their linguistic choices. Drawing from the author s ongoing research, the lecture focuses on different preferences in the use of sentence and sequential adverbials.
Anotace česky
Anglicky píšící rodilí a nerodilí, zkušení a začínající autoři akademických textů vykazují některé rozdíly ve svých volbách jazykových prostředků. Na základě autorova probíhajícího výzkumu se přednáška zaměřuje na rozdíly v použití disjunktivních, specificky pak sekvenčních adverbií.
VytisknoutZobrazeno: 28. 5. 2024 06:55