C 2012

Zrakové postižení - postoje a informovanost studentů vyššího sekundárního a terciálního vzdělávání

NOVÁKOVÁ, Zita

Základní údaje

Originální název

Zrakové postižení - postoje a informovanost studentů vyššího sekundárního a terciálního vzdělávání

Název anglicky

Visual Impairment - Attitudes and Awareness of Secondary School and Upper Secondary School Students

Autoři

NOVÁKOVÁ, Zita (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Olomouc, Pohledy na inkluzivní vzdělávání zdravotně postižených, od s. 69-81, 13 s. 2012

Nakladatel

Univerzita Palackého v Olomouci

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/12:00068777

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-244-3372-1

Klíčová slova česky

zrakové postižení kvalita života osob se zrakovým postižením postoje a názory studenti střední školy studenti vyšší odborné školy

Klíčová slova anglicky

visual impairment quality of life of people with visual impairments attitudes and opinions secondary school students upper secondary school students
Změněno: 13. 2. 2014 17:07, PhDr. Mgr. Zita Nováková, Ph.D.

Anotace

V originále

Text je zaměřen na zjišťování postojů a názorů studentů střední ch a vyšších odborných škol k osobám se zrakovým postižením. Zjištění byla získána z empirických šetření v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu RVP ZV v letech 2007-2011. Předmětem výzkumu je zjistit úroveň informovanosti běžné populace, mezi nimiž jsou také budoucí profesionálové setkávající se s lidmi s potížemi zraku.

Anglicky

The text focuses on the awareness and attitudes secondary and upper secondary school students towards individuals with visual impairment.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání